Family Crest

Family Crest
Motto: I will never forget. [ Source HouseofNames ]

HUMANITY DOOMSDAY CLOCK - Moves forward to 2125 due to election of US President trump.

Estimate of the time that Humanity will go extinct or civilization will collapse. The HUMANITY DOOMSDAY CLOCK moves forward to 2125 due to US President trump's abandonment of climate change goals. Apologies to Bulletin of the Atomic Scientists for using the name.

PLEASE QUOTE, COPY and LINK

While this material is copyrighted, you are hereby granted permission and encouraged to copy and paste any excerpt and/or complete statement from any entry on this blog into any form you choose. In return, please provide explicit credit to this source and a link or URL to the publication. Email links to mckeever.mp@gmail.com

You may also wish to read and quote from these groundbreaking essays on economic topics with the same permission outlined above

The Jobs Theory of Growth [http://www.mkeever.com/apply.html]

Moral Economics [http://www.mkeever.com/moral.html]

Balanced Trade [http://www.mkeever.com/essay.html]

There Are Alternatives to Free Market Capitalism [http://www.mkeever.com/taa.html]

Specific Country Economic Policy Analyses - More Than 50 Countries from Argentina to Yemen [http://www.mkeever.com]




Translate

Friday, May 28, 2010

Hillary: Tax the Rich

Hey Barry:

Been talkin bout a Prince tax - even Hillary says itsa good idea.

http://www.foxnews.com/politics/2010/05/28/clinton-rich-paying-fair-share-taxes/

Its where we gotta be, Barry.

Check it out.

Your pal,

Thursday, May 27, 2010

Savin Face - North Korea

Hey Barry:

We're talkin punishin the NK's for sinkin a ship.

Read it here: http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/c/a/2010/05/27/MN7P1DKSA5.DTL&type=politics

Why we doin that?

Coulda been an old forgotten mine, or mebbe some drunk non-com pushed the wrong button.

Don matter if thas true or not - we surely do not need another war.

Les give the NK's some wiggle room and git outa this mess. Aint nobuddy doubtin yo 'resolve' - y'all showin it well in Ghanistan.

Whatta ya say Barry - keep us out of this'un.

Your Pal,

Flyin Safely

Hey Barry:

Y'all keepin us safer by requirin GPS on planes.

Read it here: http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/n/a/2010/05/27/national/w060727D75.DTL

Thank you.

Your Pal,

Wednesday, May 26, 2010

Mama Deals

Hey Barry:

Mama Sox says it all for us:

http://www.youtube.com/watch?v=CGt5bjf31o4

Update: Crystal didn't win the prize, but she won lotta fans. You go girl!


Your pal,

Whackin Citizens

Hey Barry:

I read the other day that y'all still got some American on the whack list.

An I ain't happy bout it, Barry.

Here da ting: how's I gonna know when I gets on the whack list? An, here nuther ting: it jes aint American to be whacking citizens.

I got dat dis guy seriously bad - aint arguin there.

But Barry, y'all need betta solution. So here it is.

Before y'all whacks im, ya gotta take away his citizenship - make im stateless.

Do that, then whack away.

Keep us American Barry - don go down the King road. We don want it.

Your pal,

Monday, May 24, 2010

Incompetent Drillers

Hey Barry:

Leastways we knows why they's oil all over the Gulf - cheap, stupid and sloppy drillers.

Read it here: http://www.sfgate.com/cgi-bin/article.cgi?f=/n/a/2010/05/23/national/a210203D04.DTL

Jes don ever call them guys when y'all needs a good job at sumthin.

Your pal,

Sunday, May 23, 2010

Costin the Goodies

Hey Barry:

I is a big time supporter of more benefits for Americans - we gotta have em cuz it's jes right and we don got very much. And, cuz more benefits mean us reglar folks can spend mo money.

But, here's da ting, them benefits cost big bucks. Now the EU is findin out its benefits is costin too much.

Read Steven Erlanger here: http://www.nytimes.com/2010/05/23/world/europe/23europe.html?src=linkedin

Here's how USA different - we got lot less benefits here than they got there. And, we don tax our rich folks near as much as they do.

So, Barry, keep pushin out the benefits. But, member that y'all gotta up the taxes on Princes to pay for it.

Taxin them Princes is a good idea anyways. Keep on that one too.

Y'all gonna be FDR II real soon.

Your pal,